Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 09:36:28 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30166 aadressile 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, 11110 Nehatu-Loo-Lagedi tee L1 // 
11302 Lagedi-Kostivere tee L1 // Allikapõllu // Jõepere // Kümniku // Lagedi 
tee 6a // Mäeotsa // Naadi // Ojaääre tee // Saarte // Tõnikse // Veskioru 
// Saha küla, Oja tee 24 // Rae vald, Kadaka küla // Kopli küla, Kase // 
Kasemäe // Kesa // Kopli // Kristjani // Loo // Reino // Uudismaa // 
Uus-Kristjani // Uus-Pendi // Vana-Nuhja // Vanajüri // Väike-Pendi // 
Võlvesaare // Võlvessaare // Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee // 
Kassisaba // Kesasoo tee 7 // Linnaaru põik // 2 // Linnaaru tee 1 // 2 // 4 
// L1 // L6 // Raja // Saluste tee 3 // 5 // Sepa-Hindreku // Vahemetsa // 
Veneküla // 11 Tallinna ringtee T31 // Kalda // Kivimurru // Lepiku tee // 
Linke // 15 // Rootsi // Teeveere // Tuulepealse // Uuesauna // Väljamäe // 
Ülejõe küla, Aasa // Lagedi-Maardu (Lasnamäe-Aruküla 110 kV õhuliin nr L164) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2. Transpordiamet on kaasatud seoses kinnistutega 11 Tallinna 
ringtee T31 (registriosa 11324350; katastritunnus 65301:001:4463; 
sihtotstarve 100% transpordimaa) ja 11 Tallinna ringtee (registriosa 
12196950; katastritunnus 65301:001:4815; sihtotstarve 100% transpordimaa);

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27228387>  (menetlus nr: 
464323), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister